Shop More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Member EmmaFemale/United States Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 1,322 Deviations 8,079 Comments 25,191 Pageviews

Newest Deviations

This is where...well im gonna have my squeaky and shiny new drawings! adn my old rusty ones too!XD

Favourites

Groups

:icongotcomics: :icondigital-fur: :iconanimal-art-community: :iconcatartists:

Activity


They All Die At The End, Remember? by Rainfire02
They All Die At The End, Remember?
My dreams are now the cause to my lack of sleep.
I keep thinking about my uncle when I'm awake and then when I'm asleep he's there.
And I can smell dinner. I'm in bed, doodling mostly, but I can hear my family getting along downstairs and I want to be a part of it.
I hear my grand father's barratone voice from the top of the stairs as I stand there silently, listening. I start to make my way down, and I can hear my brother's hearty laugh in response to my grandfather. As I get to the landing whatever has been sinking in my gut sinks further as I watch my family getting along; laughing and sharing stories. My brother's huddled together in a chair in the corner, the edge of his lips curved into a smile as he over hears the conversations. The turkey's in the oven, and the stove is decorated with pots and pans, all filled to the brim with delicious vegetables. I can see my mom and my Aunt standing shoulder to shoulder over the sink, peeling potatoes, laughing. I proceed quietly down the last bit of stairs and turn the corner.
There he is.
Alive.
Smiling.
Watching my grandfather intently, as if he hasn't heard this story a million times.
But he looks at me, gets up and smiles big before wrapping me in a hug.

And when I wake up I realize that no holiday will be special anymore. There's no more family. That feeling festering and growing in my gut spills out of my eyes. Every thanksgiving now will be frozen dinners, and silence. Every Christmas will be awkward. No one will look at eachother.
Holidays were special cause we didn't have to avoid eachother, or pretend we liked eachother, we really got along for one night.
and now I hate waking up, realizing it's all gone.

this was just a distraction to keep me from thinking it
Loading...
schools kicking my butt, but i'm still having more fun with that, than I am with work.
Been having a lot of really weird dreams lately.
still haven't gotten a tablet stylus
my mother's been sick with various injuries and such so ive also been picking up the slack at the house. she actually has me really scared cause she went to go write out a will last week..shes only in her 50's..i mean my uncle was 60 something..and his death was just out of the blue..
im really worried actually..

on an angrier note:
my lil sister had her alumni feildhockey game the other night and asked if I wanted to come. I said no, and so she tried to make me feel bad about it.
bitch, I played a sport every season for many years, no one came to my games. no one gave me support. they didn't even go to my graduation. fuck off.
oh and since I upset my sister by not going to the game  my mother made me clean the dishes as punishment. as if I wasnt going to do them anyways but what am I 8?

one friend has become an alcoholic and he tells us he's gonna quit drinking when he's 21. fat chance. he's more likely to get hit by an asteroid. he drinks 40s all day at work, and then steal his family's hard alcohol when he gets home. He's already had 2 seizures within one month, and lied to the doctors, as if theyre not gonna know..dumbass..
another friend has brain tumors and got upset with me when I wouldn't shave my head with her. Is that selfish of me to want to keep my hair?


haven't really hung out with my friends since schools started.

and I wake up sad but sometimes get happier as the day progresses.

haven't had a full nights sleep, I keep getting jolted awake and toss and turn in my bed. its gotten to a point where in my weird dreams everyone stops and glares at me right before it actually happens, like they're upset at me from putting the dream on 'pause' for me to roll around in my bed.

on a good note I discovered Vetrenary Forensics..and it kinda sounds freaking awesome. You go to 'crime scenes' and examine bones and bodies and such. it's mostly for abused animals and that kind of stuff. I dunno it sounds really cool. I get to it by going through the vet tech program at my school so ive still got a bit to think about.
Gagged and Bound by Rainfire02
Gagged and Bound
More doodles
I promise I'll get a new tablet pen before christmas!
..
maybe..

I dunno for some odd reason, i was distracted from homework and realized that I hadn't heard Ross on steam train in a while and was wondering where he might've gone.
Thanks to recent epiodes...his absence could have been due to food poisoning..fucking idiot..
Loading...
Spoiling Myself by Rainfire02
Spoiling Myself
True story yo

lol My alarm was set for 930am for monday, cause I didn't have work until 4 oclock, but since I didn't have class on Tuesday I felt like I deserved to sleep in 'all day' and set my alarm for 1030am.

man have times changed for me. sleeping in all day literally meant, sleeping in until 2 or 3 o clock...
Loading...
schools kicking my butt, but i'm still having more fun with that, than I am with work.
Been having a lot of really weird dreams lately.
still haven't gotten a tablet stylus
my mother's been sick with various injuries and such so ive also been picking up the slack at the house. she actually has me really scared cause she went to go write out a will last week..shes only in her 50's..i mean my uncle was 60 something..and his death was just out of the blue..
im really worried actually..

on an angrier note:
my lil sister had her alumni feildhockey game the other night and asked if I wanted to come. I said no, and so she tried to make me feel bad about it.
bitch, I played a sport every season for many years, no one came to my games. no one gave me support. they didn't even go to my graduation. fuck off.
oh and since I upset my sister by not going to the game  my mother made me clean the dishes as punishment. as if I wasnt going to do them anyways but what am I 8?

one friend has become an alcoholic and he tells us he's gonna quit drinking when he's 21. fat chance. he's more likely to get hit by an asteroid. he drinks 40s all day at work, and then steal his family's hard alcohol when he gets home. He's already had 2 seizures within one month, and lied to the doctors, as if theyre not gonna know..dumbass..
another friend has brain tumors and got upset with me when I wouldn't shave my head with her. Is that selfish of me to want to keep my hair?


haven't really hung out with my friends since schools started.

and I wake up sad but sometimes get happier as the day progresses.

haven't had a full nights sleep, I keep getting jolted awake and toss and turn in my bed. its gotten to a point where in my weird dreams everyone stops and glares at me right before it actually happens, like they're upset at me from putting the dream on 'pause' for me to roll around in my bed.

on a good note I discovered Vetrenary Forensics..and it kinda sounds freaking awesome. You go to 'crime scenes' and examine bones and bodies and such. it's mostly for abused animals and that kind of stuff. I dunno it sounds really cool. I get to it by going through the vet tech program at my school so ive still got a bit to think about.

deviantID

Rainfire02's Profile Picture
Rainfire02
Emma
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Rainfire02 journal doll :3 by mossaroo
:bulletpurple: Jess(w/ 2 ss' is the ginger)
:bulletorange: Jes(w/ 1 s is the one i swim with)
~Starclan's messenger~

You work with me you're set,
You fuck with me you die.

Me: HA! THAT CATS A PUSSY!

Me: You wanna know what I think? I thin-
Mom: No we don't
Me: D:
Brynn/Derek/Shannon: Lol

Me:*7 AM summer of 10, texting buddies, waiting for swimming practice to start*
text: Hey, u awake?
Nathan replies: How did you know I like tea?
I sned: what?!
*3 hours later*
Nathan replies: sorry I was asleep
Me:... ._.

Me: After the 7th day, God made the 8th day, and on that day, God said, 'make me a sammich!'

Bucko: well..thats cuz...your an Emma
Me: Oh great im my own species!

Me: oh ok so its like this?
Girl: How could u! ill never love you!
Guy1: NOOOOOOOOOOO*points to guy2*how could you?!ill never sleep iwth you!
Guy2: NOOOOOOOOOOOO!!!

Shannon: Hey Emma want the salt?
Me: Yea
Shannon: Go get it

Bucko: *sneeze* i sneezed on the potbrownie...sorry im not used to it
All: lol

Bucko:If you firetruck ride with ANYONE i will kill you
Me:...I thought that was a sex move...

*le gym class of 08(I think)*
Bucko: Hi welcome to second base how may I take your order?
Me: Uhh*pant*can I get a cheeseburger?
Bucko: Oh but we don't serve any REAL food
Me: >:I

Me: Oh! Look at my toes! My lil sister did them!
Girls: awwwww!
Me: She's 14
Girls: oh...

Me: I need another finger*stumbles into bathroom*
Family(& Jess): rofl wtf?

Me:*tears apart empty water bottle*nyam am om nom nom
Shannon:*Snatchs it quickly* would you stop?!
Me: I can't help it! I'm hungry...C'mere Mitten...*giggles*

Jes: Well his-...*looks at lil boy* i can't say it with him here..
Me: then use the word...carrot
Jes:Well then, his carrots need to drop
Me:...i like carrots...the fruit!err- VEGETABLE!

Me: hey! you dumbass! get the fuckoff your phone!!!ARGGG!!
Shamrox: lol!
Mom: The person behind us is on their phone too Emma
Me: HEY YOU! *turns around* GET THE FU-*ducks*oh shit she's black. 0_0

Me: U clean them dishes
Scott: lol yea brb
Me: I want those dishes so clean, I can eat off of them!

Tawnee: I just met this girl and I've already gone through her legs into a small hole!

Me: Aw dude! You should have brought your smore's kit! We could have smoked the-erm...
Becca: what..lol

*le summer of 10*
Jessica and I sitting in hte bathtub naked after running around in sprinklers, calling mommy over for dinner
Me: Mom can we do Divi's for dinner?
Mom: Sure*walks out*
Me: Ok co-
Mom:*Abruptly wakls back in* I have some serious doubts about you two...

Jess: Maybe she's taking a new approach
Me: Nigga shiiitttt shes gay?
Jess: lolno

Me: you need to get home
Bucko: u can wait
Me: No i cant, its like trying to hold in your pee
Bucko: drip drip dip lol nice metophor
Me: U bitch i really gotta pee, BAD

Jimmy: Say the alphabet backwards!!
Me: Z Y X-
Jimmy: NONONO i said BACKWARDS
Me: Jimmy wtf? You're drunk off your skinny ass
Dom: Backforward?

*le 2010 Jess and I are running through sprinklers..again*
Jess:I want a piggy back ride!
Me: Crouches* PROTECT MY BOOBS JESSICA, PROTECT MY BOOBS

*LE 2010 eating dinner with family*
Me:*Sneezes on le bread*oops...
Mom: You better throw that peice away.
Me: Yea yea i will i will
*later*
Grandpa: *Grabs piece i sneezed on*
Me: Pappy wait-...nvmd

*Le 2002*
Jimmy: Hey...Emma I hear your sister screaming something..
*We hop le fence into my backyard, wait outside her window*
Shamrox: 4 6 29 72 58 IS THIS NORMAL? IS THIS NORMAL?!?
All: ...wtf...ROFL

Shamrox: What should her name be?
Me: Ugly Fuck

Shamrox: Do the creep-*BUUURRRPPP*
Me: lol wtf? that wasn't the creep! That was the monster under your bed!
Shamrox: idk what came over me ._.

Dave: Hey Emma you wanna leave early?
Me: wha...uh...a-are you firing me..?

Me: Is this Joe's Pizza?
Employee: Yes
Me: thank god! Do you deliver in Edgewater?
Employee: Yes
Me: THANK GOD!!

Me: Sadfacee
Alex: Sadface = dumb
Me: sadface = me = sexy beast
Alex: Can't argue with that logic

Me: Theres always some dumb bilbo on shows like these!!
Mom:..Bilbo's a hobbit...
Me:I MEAN BIMBO

Ben: silent treatment, not even titties will save you
Me: Shit just got real

The rain's all like: "Hey Emma! Come out and play!"
And I'm all like: "I can't rain, I've got a job now."
Then Rain's all like: "D':"

Mom: What's RedLightGreenLight?
Me:WHAT. you've NEVER played RLGL??
Mom: No..I-
Me: what do you live in a rock?!
Shannon: Emma, the expression is "Do you live UNDER a rock" not IN it!
Me: NONONO Mother doesn't get the privilage in living underneath a rock, and know what goes on under a rock. she deserves to live inside and to never understand what goes on around her!
Mom: Lol wtf

Dom: Whose Mario?
Me: Luigi obviously..oh wait.*smack*

Jimmy:*tosses bottlerocket into campfire*RUSSIAN ROULETTE!

Me: oh~ I'm gonna put my feet on that-nevermind it's too cold and hard
Reed: That's what she said
Me: YUCK! why's it cold??
Reed: Maybe she's a necrophiliac
Me: WHY'S IT HARD?? LOL

Me: *Having trouble with hiccups, ive been battling them for like...just...it was fucking ridiccuolous*
*eventuall*
Becca: Are you gonna bE ok?
ME:don't worryI got this shit*holds breath*
...
...
Me:got it*hic DAMMIT!!!

*Whilst in the Poconos...*
Dom: How many pizzas should we get?
Me: Well how many peices is everyone gonna eat?
Richard: Well...I'm going to eat 2-3 slices...Jimmy's gonna eat 2-3 slices cause he's a fatass..
*Dom and I stare at richard*
Both: Do you even realize what you said?
Richard: What? Me? No.

*One night(still in the poconos) Krystyna stumbles into the house drunk and says...*
Krystyna: I'm not just saying this cause I'm drunk....but this rocking chair has been purposely attacking me for that past five days...
Me: Krystyna....you've been drunk for the past 5 days...

*Fourth of July, watching fireworks with Dom and Jimmy*
All: ooh~
*single firework goes off*
Jimmy: My eyes are lagging!
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Friends

Journal History

Comments


Add a Comment:
 
:iconpluckysnail:
pluckysnail Featured By Owner Jul 15, 2014  Student General Artist
yo are you rainfire221 from youtube because if you are hello its dawnstar98 5 years later and boy howdy we have both improved 
Reply
:iconrainfire02:
Rainfire02 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
I am rainfire 221 I unforetuneately dont remeber you but ill look through you gallery maybe something will remind me
Reply
:iconpluckysnail:
pluckysnail Featured By Owner Jul 16, 2014  Student General Artist
aw man, yeah nothing from here will remind you i dont have any wc stuff on here. maybe ill draw my fursona and post it. but i dont blame you haha it was like a billion years ago 
Reply
:iconrainfire02:
Rainfire02 Featured By Owner Jul 18, 2014  Hobbyist General Artist
You should deff put your fursona up that outta make me remember!
Reply
(1 Reply)
:iconmeijinmegane:
meijinmegane Featured By Owner May 17, 2014  Student General Artist
IVE FINALLY MADE MY ACCOUNT HECK YES
Reply
:iconrainfire02:
Rainfire02 Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist General Artist
ADHD DR KGKAJAKSJFJSLSHFHg a kwoduv7v82 tb5vxkvos u w72hrhaIEBTU ED UAO WE OFIGISHDJTHD
Reply
:iconmeijinmegane:
meijinmegane Featured By Owner May 18, 2014  Student General Artist
HDVHLXHBVHBOUGRHSGJFDLGSIBVCBCXBNJBKLN
HBVSBH UXYOILUNKCJGHDALVIPucca crazy dance 
Reply
:iconrainfire02:
Rainfire02 Featured By Owner May 19, 2014  Hobbyist General Artist
*starts foaming at mouth and collapses to the floor*
Reply
:iconlear-is-not-amused:
Lear-is-not-amused Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist Traditional Artist
you got hugged~! Neko Emoji-28 (Yay sho happy) [V2]
spread the DA love~!




RULES:
1- You can hug the person who hugged you!
2- You -MUST- hug 6 other people, at least!
3- You should hug them in public! Paste it on their page!
4- Random hugs are perfectly okay! (and sweet)
5- You should most definitely get started hugging right away!

Send This To All Your Friends, And Me If I Am 1.
If You Get 7 Back You Are Loved!
1-3 you're a bad friend!
4-6 you're an ok friend!
7-9 you're a good friend!
10-& Up you're a great friend!
Reply
:iconthreestripesofdoom:
ThreeStripesOfDoom Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
do she got da booty?


she doooooooooooooo
Reply
Add a Comment: